Co powinna zawierać dieta na płaski brzuch?

Podstawą w osiągnięciu płaskiego brzucha jest dobrze dobrana dieta. Jest wiele diet na płaski brzuch. Jednak lepiej wiedzieć co można, a czego nie można jeść. Dieta na płaski brzuch co powinna zawierać? Czego unikać, żeby mieć płaski brzuch?

pomidory

źródło: pixabay.com

Dieta na plaski brzuch co powinna zawierać:chude mięso

 

  • ryby
  • niektóre produkty nabiałowe
  • białko
  • jajka

W każdym posiłku powinny się znajdować

  • brokuły
  • szpinak
  • papryka
  • pomidor
  • sałata

Warzywa, które wybierasz, powinny być bogate w błonnik i witaminy. Na samym początku, nie przesadzajmy z błonnikiem. Przygotujmy nasz organizm do niego stopniowo.

Czego unikać, aby mieć płaski brzuch?

  • napojów gazowanych
  • produkty mleczne
  • rośliny strączkowe takie jak: fasola
  • owoców m.in. śliwek, gruszek jabłek, winogron
  • pszenicy
  • gumy do żucia

Przepis na danie na płaski brzuch

Składniki:

  • pół szklanki ryżu
  • 15 dag łososia
  • marchewka
  • mała łyżeczka oliwy z oliwek

Przygotowanie

Ryż gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Łososia smażymy na małym ogniu na oliwie z oliwek do momentu zarumienienia. Kiedy ryż się gotuje, a łosoś dochodzi. Czas zetrzeć marchewkę będzie ona idealną surówką do tego dania. Opcjonalnie można ugotować jeszcze 4 duże kwiaty brokułu. Smacznego!

Prostym przepisem na danie na płaski brzuch jest papryka faszerowana kaszą gryczaną, szybko, zdrowo i smacznie! Na śniadanie możesz jeść twarożek z różnymi dodatkami np. brokułem.

Oczywiście nie jednym danie człowiek żyje. Jest wiele innych przepisów na dania, które wspomogą pracę nad płaski brzuchem.

ćwiczenia hula hoop

źródło: health.com

Czas na proste ćwiczenia, czyli przeproś się ze swoim hula-hoopem

Szybkim, łatwym i przyjemnym sposobem na ćwiczenia na brzuch jest hula-hoop. Zapewne każdy z was pamięta jak świetnie bawił się z hula-hoopem. Czas, aby do tego wrócić, wystarczy pół godziny dziennie, możesz to przecież robić nawet w czasie oglądania twojego ulubionego serialu.

Do dzieła:

  • stań w małym rozkroku
  • ugnij lekko nogi w kolanach
  • złap hula-hoop tak, aby znalazł się na wysokości twojego pasa
  • oprzyj obręcz na jednym z boków i wprowadź powoli hula-hoop w ruch

Miłej zabawy!

Ani z dietą, ani z ćwiczeniami jednak nie przesadzajcie! Pamiętaj: odpoczynek jest najważniejszy.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *