Jak schudnąć szybko?

Jak już każdy z nas wie nadchodzi wiosna. Dokładnie za 31 dni będziemy mieli kalendarzową wiosnę. Nie tylko ja to zauważyłam. Wczoraj jak podjechałam na siłownię nie mogłam znaleźć miejsca do zaparkowania. Trener się śmiał z podejścia nas kobiet do odchudzania. Pochodzę 3 tygodnie na siłownię i schudnę. Siłownia jest idealnym miejsce na posłuchanie równie mądrych, doświadczonych trenerów, którzy często również kończą studia ze specjalizacją dietetyka. A jak wiemy tak nie jest. Teoretycznie nie jest problemem zrzucić zbędne kilogramów. Problemem jest taki sposób gubienia zbędnych kilogramów aby nasza skóra nie była zwiotczała.

szczupła

Gdy schudniemy zbyt dużo w krótkim okresie czasu nasza skóra pozostanie taka sama jak do tej pory. Czyli nie zmieni swojej objętości. Gdy w porę o nią nie zadbamy nic innego nam nie zostanie jak operacja plastyczna. Jeszcze w takim miejscu jak brzuch łatwo jest zrobić korektę skóry brzucha ale jak można wyciąć sobie wiszącą skórę na ramionach? Raczej nie łatwo.

Prawidłowo jest gubić do 1 kilograma tygodniowo. Wtedy nasza skóra kurczy się wtedy gdy mu również chudniemy. Ale ćwiczenia to nie jest jedyny sposób na ładny wygląd. 70% tego jak wyglądamy zależy od tego co jemy i jak jemy. Czy pijemy wystarczającą ilość płynów, czy jemy ryby. Czy warzywa gotowane są na parze, ryba pieczona w piekarniku, czy może wolimy ziemniaczki i schabowego do tego kapustkę zasmażaną. Pamiętajmy również o tym, że to jak jemy, czy palimy papierosy, nadużywamy alkoholu ma wpływ na nasze dzieci. Jeżeli wyniosą z domu smak zupy ze śmietaną będą tak robiły w dorosłym życiu. Dlatego zachęcam do prawidłowych nawyków żywieniowych.

Do godziny po przebudzeniu powinniśmy zjeść śniadanie bogate w węglowodany, ale bogate raczej nie w proste cukry, które pobudzają na chwilę, a potem powodują spadek energii. Od dżemu lepsze będą musli. Drugie śniadanie powinniśmy zjeść w ostępie 3 godzin od śniadania. Najlepiej gdybyśmy przekąsili coś do południa.  Nie będę pisała, że powinno się zjeść koło 11 ponieważ niektórzy wstają o 5 a inni o 13. Polecam na drugie śniadanie owoce, orzechy w małych porcjach. Obiad. Przerwa między ostatnią przekąską a obiadem powinna wynosić 3 godziny. Organizm po kilku godzinach intensywnej pracy zwolnił i trzeba go naładować energią, by znowu ruszył do działania. Posiłek w środku dnia powinien zawierać głównie warzywa. Polecam sałatki. Ostatnio bardzo dużo osób zaczęło robić sobie samodzielnie sałatki i przynosić do pracy. Na podwieczorek powinniśmy zjeść coś delikatnego na żołądka, aby mógł się przygotować do regeneracji przed snem. Gdy zjemy coś ciężkostrawnego pracował w nocy zamiast odpoczywać i regenerować się przed następnym dniem.

 

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *