Dania dietetyczne z grilla można jeść i się nie głodzić

Coraz więcej osób przyrządza dania dietetyczne z grilla, zastępując tym samym tłuste mięso, kiełbaski, chcą być fit. Zastanawiacie się pewnie, czy tym jedzeniem można się najeść i nie być głodnym?

Otóż tak, takim daniem można się najeść.Wybierając dietetyczne potrawy z grilla wcale nie oznacza, że musimy rezygnować z mięsa. Tłuste karczki, karkówkę czy boczek możemy zastąpić skrzydełkami, udkami, czy też filetem z kurczaka lub schabem.Wystarczy z tych mięs odkroić tłuszcz i pokroić na mniejsze kawałki, aby mniej czasu smażyły się na grillu. Pamiętajmy również o tym, aby mięso nie kłaść bezpośrednio na ruszt tylko na tacki albo folie, bo to chroni nasze potrawy. Na grilla odpowiednie są także ryby, ponieważ nie trzeba ich długo przyrządzać. Ryby takie jak: łosoś, pstrąg najlepiej nadają się na grilla, gdyż nie rozpadają się podczas opiekania. Możemy także przygotować warzywa, które przyrządza się bardzo szybko i łatwo. Niemal każde warzywo nadaje się do grillowania, gdyż jest to pyszną i zdrową przekąska do każdej potrawy.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *